miercuri, 22 septembrie 2010

Presa e mincinoasă? DA!

Asta e părerea mea. Nu e de acum această parere, am scris de mai multe ori pe aceasta temă.
Dar să afirmi zi de zi, că suntem în prăpastie, ca e vai de capul nostru, ca e mai rau decat pe timpul razboiului, mi se pare ca un atentat la siguranța cetățeanului, a ordinii sociale.
Bunicul meu spunea că nimic nu e mai frumos în lume decat PACEA și că toate valorile de pe timp de pace dispar odată cu sosirea unui război.

Măi oameni buni din presă, băgați-vă mințile în cap, că atâtea mașini pe stradă zi de zi nu am văzut de mult timp, că atâți oameni plecați în concedii cheltuind peste cel puțin un salariu în doar șapte zile n-am văzut la fel de ceva vreme, că atâtea cozi la supermarketuri (și nu numai la sfârșit de săptămână) n-am mai contemplat de vreo câțiva ani.
Lumea e îmbrăcată bine, mănâncă bine, nimeni nu suferă cu adevărat.
Bine, nu mai poți să-ți mai iei tv-uri cu plasmă să le pui în sufrageria de 20 de metri pătrați. Și asta bineînțeles, cu un sistem "home cinema" pe măsura obrazului subțire. Nu ne mai putem permitem să ne luăm mașini mai scumpe decat apartamentele în care stăm, dar nici asta nu o consider o scădere a nivelului de trai, ci doar o revenire la normal.

ROMÂNII O DUC BINE!
Suntem doar o nație de plângăcioși, șmecheri, leneși și per total proști!

Criza actuală nu face decât să aducă la un nivel realist nivelul de trai.
Iar presa ce face? Încearcă să creeze o panică nejustificată în rândul populației proaste, ușor de manipulat din cauza prostiei, ușor de dezbinat, dar foarte greu de unit. Tot din cauza prostiei!
Iar ea, presa, în goana de senzațional și mânată de dorința "celorlalți" de a veni la putere și de a culege firmiturile care scapă printre degetele mâinii cu care cotizăm la FNI, împrăștie panică în populația proastă!

La urma urmei, la o populație proastă, o presa de dezinformare chiar merităm.

Mai jos sunt hărțile care arată libertatea presei în 1989 și în 2009. Vedeți ce s-a mai schimbat pe la noi...

Niciun comentariu: