miercuri, 15 decembrie 2010

Carburanţii se scumpesc. Iar

De ce oare?
Eu ma întreb şi nu pricep, da' eu îs mic şi prost, dar închipuie-ţi ce satisfacţie am avut când acu' vreo lună-n urmă a apărut Isărescu prin media (da, chiar el, marele şi etern Guvernator al BN) şi-a declarat că "Nu prea înţelegem logica mişcării la preţurile combustibililor interni, de ce depinde."
După această declaraţie, mie mi-a mai venit inima la loc. Adică, măi omule, eu nu-s chiar aşa de idiot precum credeam. Că dacă nici omu' ăla INFORMAT nu înţelege şi se miră...
Buuun, în problema asta m-am lămurit (aia cum că eu nu-s chiar doberman), dar că creşte pretul, mă strânge iar în spate. Şi doar s-au mai încercat tot felul de metode de stopare a creşterii, dar fără sens: a mai zis presa, a mai zis Băsescu, a mai zis Isărescu, au mai încercat să se solidarizeze şoferii să nu mai cumpere carburant ... 
NIMIC măi fraţilor, nimic nu a mers!

Că creşte preţul când moneda noastră e proastă şi slabă, că creşte când moneda lor e deşteaptă şi puternică, că creşte când cealaltă monedă a lor e şi mai puternică, că cotaţiile barilului o iau razna, ba scad, ba cresc, că criza, că rusu, că arabul, că evreul, că vântu...
Eu cred că e de vină românul până la urmă, că acceptă situaţia.
"Las-o bă, că merge-aşa şi fraierul suportă!" e universal valabil în patrie pe orice ramură.


Şi mai bag citatul băietului informat, că tare mi-a plăcut. Şi-i pun şi poza. Nu, poza nu mi-a plăcut.

"Nu prea înţelegem logica mişcării la preţurile combustibililor interni. Variaţiile sunt mult prea mari şi nu le găsim explicaţii, decât că acţionează factori divergenţi."
MUGUR ISĂRESCU, guvernatorul BNR

Niciun comentariu: