marți, 4 mai 2010

Dacă tot ne-am înhămat la FMI....

Cum spuneam şi în titlu, dacă tot ne-am bagat cu tot neamul nostru sub umbrela "protectoare" a FMI, dacă tot ne-am (cu tot neamul nostru) angajat să respectăm nişte termene şi nişte indicatori, de ce nu facem întocmai?
Şi să nu-mi zică lumea că aşa e românul, că aşa şi pe dincolo, că nu-l cred. Nu în totalitate.
În opinia mea, interesele se poartă în cercuri mult mai înalte şi nu au nimic de-a face cu poporul român şi cu Guvernul. Nu critic Guvernul ăsta ci oricare Guvern, că chiar dacă ar fi fost de la alt partid din Parlament tot aşa s-ar fi procedat. Cei menţionaţi se bat doar pe firimiturile ce cad de la masa celor cu adevărat bogaţi.

Suntem constrânşi să acceptam termenii lor! Guvernul e constrâns să joace cum cânta ei, chiar dacă de cele mai multe ori tot noi cântam. Ei doar dirijează. Ei, forurile mondiale, ei, cămătarii lumii moderne, ei, noii stăpâni de sclavi.

Şi da, avem opţiuni:
Avem de ales între a ne omorâ fratele sau sora!
Avem de ales între a ne omorâ mama sau tata!

Deja sunt o groază de opţiuni, nu-i aşa?
Să ne-auzim sănătoşi!

Niciun comentariu: