joi, 20 mai 2010

De ce minte media?

Fost-am zilele astea şi la concertul AC/DC, dar şi la mitingul din Piaţa Victoriei.
Atmosfera paşnica la ambele, adică fără violenţe, fără îmbrânceli şi lupte cu forţele de ordine.
Oameni de două ori mai mulţi la AC/DC. Asta zic eu ca s-a văzut clar. Cu toate astea, presa vine cu nişte cifre de te doare capul.
Ştiind probabil că la miting n-o să se adune atât de mulţi protestatari, au coborât un pic cifrele de la AC/DC (cu toate că acolo se putea spune exact cât au fost, după numărul biletelor vândute) şi le-au ridicat cu mult pe cele de la miting.
Estimarea mea:
*la AC/DC au participat cam 60.000 de oameni;


*la miting au participat cam 30.000 de oameni
Presa vine cu 50 de mii-50 de mii.
Oare de ce?

Iar să vezi în piaţa Victoriei, la un miting de protest împotriva sărăciei, foamei, guvernului, într-un cuvânt un miting al disperării, oameni dansând şi veselindu-se mai ceva ca la concert, mi se pare cel puţin penibil. Nu mai pun faptul că la concert au curs râuri de bere.
La fel cum mi s-a părut penibil ca un detaşament de poliţişti în uniformă să strige în gura mare "Hoţii, hoţii!".

Niciun comentariu: