joi, 19 noiembrie 2009

Trebuie sa mergem la vot?

Parerea mea?
Desigur! Intotdeauna!
Ma bucur si eu precum se bucurau cu cateva decenii in urma negrii de pe plantatiile din America.
Pai nu asta am castigat odata cu revolutia din '89?

Dreptul la libera exprimare si dreptul la vot!

Ca nu ne baga nimeni in seama in niciunul din cazuri, e deja o alta poveste in care nu merita sa intram, ca ne pierdem precum personajele prin padure.
Dar macar trebuie sa aratam ca existam, ca ne pasa, ca (mie cel putin) ne place sa fim intrebati.
Da-da, sa fim intrebati, sa ne dam cu parerea, chiar daca nu ne asculta nimeni. Da' sa fim macar acolo pentru cateva secunde.
Nu suntem noi un popor de priceputi in toate? Dar nu ne pricepem noi cel mai mult la politica si fotbal, unde avem si cele mai "notabile" rezultate internationale?
Nu am eu blog in care-mi dau cu parerea?
q.e.d.

Deci, in opinia mea, faptul ca suntem chemati la vot sau/si la referendumuri e de bine.
Ar trebui sa ne cheme mai des, mult mai des. Din 3 in 3 ani la legislative si din 2 in 2 ani la prezidentiale si din an in an la europarlamentare.
Sa vedeti atunci trotuare si stradute asfaltate prin cartier...

Votati!

P.S. Macar in sondajul meu...
E in dreapta postarii.

Niciun comentariu: