joi, 17 iunie 2010

Donatie la stat? Oooooohhoo!

Cică ministrul de finanţe vrea să ne facă să donăm bani statului.
Nu vă vine să credeţi?
Citiţi aici:

Ministerul de Finanţe a început o campanie prin care cetăţenii pot dona bani statului

Cât am mai putut "să mă râd"!!!!
Adică statul român doreşte să procedeze cu cetăţenii români la fel cum statul japonez a procedat cu cetăţenii japonezi după al 2-lea Război mondial?

Păi nu se vede clar că sunt două diferenţe majore subliniate mai sus care fac imposibilă ducerea la îndeplinire a obiectivului măreţ propus?

Nope, nu cred că o să meargă. Ştiu, a mers cu Ateneul, a mers cu fondul lui Iliescu, dar parcă acum e altceva, nu-i aşa?
Adică poate e altceva dedesupt şi atunci mai e cum mai e. Cum ar fi de expemplu că eu ca persoană fizică donez ceva statului, iar statul mă mai păsuieşte de nişte dări pe care le am către el ca juridică (mai mari decât suma donată desigur) şi aşa ieşim bine amândoi!
Voila!

Niciun comentariu: