marți, 29 iunie 2010

Mai crede cineva în Campionatul mondial de fotbal?

Eu unul nu mai cred în mascarada aducătoare de bani de pe urma fraierilor.

În era tehnologiei, unde la tenis, cricket sau snooker s-a introdus de ceva timp sistemul hawk-eye, unde la hokey reluările de la tv sunt de un real ajutor pentru arbitri, în era în care ne apropiem cu paşi repezi de introducerea paşapoartelor biometrice, a cipurilor implantate în corpul uman, era codurilor de bare şi a tehnologiei de vârf în general, vine bătrâna şi bandita FIFA şi face jocul celor care trebuie să câştige "de dragul spectacolului".

Măi dinozaurilor mâncători de bani, ajunşi la mâna stăpânitorilor de case de pariuri, până la urmă să ştiţi că orice fan de fotbal iubeşte competiţia şi nu blaturile!

Ca să văd că se acordă un gol valabil dintr-o poziţie clară (de vreo 2-3 metri) de offside, că se anuleaza un gol valabil, după ce mingea a depăşit clar linia porţii, iar FIFA are de comentat doar greşeala regizorului tv de a arăta dreptatea mulţimii, mi se pare extrem de penibil şi periculos pentru toţi cei implicaţi direct în competiţie, dar şi pentru cei care privesc dinafară spectacolul.
Iar ca să ajungi să furi Anglia, mi se pare că e un pic cam groasă treaba.

Cred că mai-marii Fifa deja ştiu cine o să câştige acest campionat!



Vă daţi seama sper cum ar fi fost daca participa şi Romania aici, nu?
Ei bine dragii mei, avem acum avantajul că am fost scutiţi de victorii furate sau meciuri vândute.

Succes echipei de handbal a României!

Niciun comentariu: